Valborg

Vill mestadels säga förlåt för gårdagens inlägg. haha, jag goes fail!
men jag kan ju säga att Julias fylleinlägg blev ungefär lika fint:
fast okej, jag stava inte helt rätt heller. BÄRBAR DATOR ;)

hemas igen

jag äer hemma igen ,me,d mariom.
och jag v et att stasfvningen är åtf helkfvete.
jaefg är fyllekt ovh luktar rök
(jag är fyllekåt och luktar rök)
vbilder kommer imrfn eler nått
häejdå

haham japp julia stavar rent åt helvete :D
hmm, tur att jag stavar lite bättre! :D
jag tro hon menade att ohn önskade alla en hlad halloween!
eller ja hoppas den var bra!
/maruin ^^
puss :*



nu iaf har jag just käkat. och jävlar det satt fint :D mumma!
regnet öser ner också, tur att det inte var gårdagens väder! även om det kom lite regndroppar.
tycker början sög i början, men sen blev det mer och mer nice (:
tackar nog michelle för att hon är min kisskompis! var nog mer på toa än bland fölk ;p
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0