Something in your mouth!

Kom precis nyss in typ, eller ja ut ur duschen också!
mötte upp nathalie direkt efter skolan, sen tog vi en  mils powerwalk :o MINA BEN.. nån som är bra på massage eller? hahaha

är lite trött faktiskt! men det var jag igår också, och ändå gick jag och la mig vid 10 och somnade inte innan halv 1 -.- herregud att jag inte ska kunna sova.. hoppas inte på samma inatt/kväll?

planerat att ta mig lite kvällsmat, och sen blir det nog sängen för min del. slutar trotts allt lite innan 12 imorn, orkar inte gå med på teater (a) jaja, men det var väl det!

fint väder <3

Please heal me, I cant sleep..
Thought I was unbreakable,
but this is killing me.
Call me, everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0