SEG DAG

började tidigt, slutade sent.

kommer hem och är ashungrig för päckelmat i skolan.. sen så har jag läst typ 20sidor engelska bok, det suger -.-
iaf börjar känna mig frösen och har gåshud kommer på den underbara idén att göra varm oboy <3
står och väntar på att den ska bli klart i micron som förövrigt är i vårt skafferi. När den plingar ser jag en jälva mussvans försvinna bakom micron. Tvingar pappa dit så jag ska få mitt obóyglas, och sen står han kvar och jag går tillbaka. Musen får damp och hoppar nästan på mig men hinner se mig och vänder in mot hyllorna igen :( inge jävla rädd jag blev. Tog koppen och sprang upp direkt.

och på tal om möss. Den jäveln åt upp min mat igår.
borde inte de vara ute nu när våren är här? ;s
bläää... usch var tvungen att skriva av mig xD
xoxo

tycker btw om mina tjejer


Kommentarer
Postat av: hanna

vi tycker om dig med <3

2010-05-03 @ 21:08:53
Postat av: hanna

ofta att jag skulle skriva the smirnoff när ja skulle skicka kommentaren :O ;D

2010-05-03 @ 21:10:17
Postat av: Robert

Kanske för att smirnoff äger!

2010-05-03 @ 23:13:43
Postat av: marion

haha, kanske för det Robert sa!

min blogg är en alkoholist (:

2010-05-04 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0