P&L

Yo Bro!
okej nej inte en okej hälsning :( men jag har trööök och så råkade jag åka hem och inte kolla på teatern, lite busigt av mig (a) imorrn behöver jag iaf inte göra så, för då är jag L-E-D-I-G :D:D
ska dock kolla på en film, Hachiko heter den (: handlar om typ en hund eller nått, hört att man grinar till den. hahaha då lär jag iaf grina typ 1000gånger mer :( /kram typ :D

hmm nej inget mer att dela med mig, jätteoväärt inlägg men ja. saksamma.
och joo btw
JAG LÄNGTAR TILL PEACE & LOVE.
jag och julia peppar varandra xD
tycker att lite mer folk ska åka med ja, ni vet vilka ni är :D
aja!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

va kul jag var på P&L förra året ^^,

2010-05-25 @ 16:43:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0