OMG :o

haha omg jag lägger in kläder på min blogg :o det händer inte varje dag precis! Men dessa saker vill jag veeerkligen ha :( allting från h&m också! blir att kolla in där en sväng imorn innan jag åker hem kanske. Beror väl på om jag orkar eller inte (: men det ska jag nog göra. Speciellelt om jag kan typ tvinga med mig, julia, milla, sabina och hannah.

 

skolan började idag och jävligt jobbigt vare. Låg vaken halva natten innan john blund äntligen kom till mig.
Men kan iaf trösta med att jag var inte den enda som hade problem att sova. Man borde fan knapra något piller sista dagen på lovet så man kan slumra till!

 

tänkte inte ta att skriva så mycket mer idag, har världens träningsvärk funderar på att ta glass och bota det. För glass botar allt! Men ni ska faktiskt få ännu en ny lista idag (: för er som har humörsväningar som jag och vill lyssna ena sekunden på lugnt (som ni fick häromdan) och sen när man blir mer aggro. Denna listan passar bäst då ;)
Run Bitch Run

 



Kommentarer
Postat av: jules

det är ett sånt armband jag har!

ska leta rätt på det!

hur mycket vill du köpa det för? :D

2010-05-18 @ 18:54:25
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

haha, får ja se det först? ;)

isåfall ja vad vill du ha för det? :D

2010-05-18 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0