jag vill ha blommig falukorv till lunch

Wellwell marion sitter framför datorn mätt och belåten!
tog mig en springtur preics innan maten också (:
vart ute ungefär hela dagen, försökt få ihop studsmattan som inte gick som det skulle.. men aja!

mammsen har ställt upp poolen ska kanske stoppa fötterna i iskallt vatten och sparka rätt sidorna, men det tvivlar jag på.
annars har jag bara en engelska lektion imorn som jag kanske inte ens går på. känns ovärt att kolla film och sen en och en prata med nina om betyg. neeeaj. tar nog det på torsdag istället!
men nu ska jag ut ännu en gång, känner mig duktig :D
pusstjaoo!

skulle inte säga nej till detta schemat som det ser ut som vi har denna veckan..
det failar med schema sidan i think! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0