Idag får ni ingen bild (:

Sitter hemma nu och har bestämt mig för att ta helg.
tycker ändå det är onödigt att dra till skolan imorn för idrott som börjar två och sen gå ut och gå och sen åka hem så ja jag tar mig inte det besväret.
fast jag skulle gjort om jag inte hade vart så cp förkyld tack vare jag vet inte, om jag har pollenallergi tar jag livet av mig för det rinner tårar ur mina ögon -.- och kanske för att jag har såå jävla ont i magen att jag spydde i duschen (y) måste bara älska livet!

nu tänkte jag göra någonting faktiskt. kanske film eller nått (:
imorn ska jag nog iaf städa, det behövs här kan jag lova.
pusstjaoo!

och btw,
imorn kanske jag blir 7000:- rikare, OCH DÅ KAN JAG ÅKA PÅ P&L <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0