Goooood day

Guud vad duktig jag har varit idag och älskar verkligen vädret, och man blir så glad bara av att sluta tidigt från skolan! torsdagar suger, skolan känns som ett fängelse och nina kommer ha ihjäl mig för jag tappat bort ett papper :(

men jag har iaf vart ute och sprungit nu, oerhört skönt ;o kom hem och träna lite till så mina armar blev typ spagetti. Klippte gräset ända tills soppan tog slut. Sen käka jag mat ute i solen och sen sola jag även en sväng innan molnen kom! UNDERBART!
ska snart ut och gå med nathalie, för länge sen nu verkligen!
hare bra (:
man blir alltid så snygg och blank när man sprungit :p



Kommentarer
Postat av: Johan

Fan du är löparN^ ju!:O

Tur ni har som har solen framme, här är det bara kvavt och jobbigt. Fast det har varit riktigt varmt idag, runt 20 grader :)

Snart är skolan över fesken! :D

2010-05-19 @ 19:51:22
URL: http://bandyjohan.blogg.se/
Postat av: marion

haha, eller hur! var på tiden att börja med det ;D hahaha

har vart upp mot 30 grader här, INGA FEL :D

snart!

2010-05-19 @ 22:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0