Filmtime!

Tänkte skriva lite om min helg nu alltså :)
i fredags valborg = awesome!

igår: var jag lite smått död hela dagen men ändå vaknade jag 8. alltid så jävla tidigt dagen efter det har vart party! -.- så jag låg och kollade på film!

Pearl harbor
- bästa filmen jag sett. dock väldigt lång, fast det gjorde absolut ingenting! och ja.. jag har aldrig grinat så mycket till en film, mamma fick komma och trösta mig. haha fail!

Saw1 - tänkt att ha saw grejs så jag ska se alla filmer. dom är lite knepiga och jag förstår verkligen inte vart ideérna kommer ifrån ;o men annars helt sevärdig film.

idag vaknade jag av mamma. de skulle upp till mangskog själv tog jag friheten till att stanna ensam hemma :p så underbart skönt. drog ut och sola på taket i knappt en timme och fick mig lite färg ;) aldrig fel!
sen tog jag även en promenad ibbe och stötte på milla en sväng. alltid kul ;D hmm, påvägen hem hitta ibbe en cykel som han skulle cykla på hem, hahahhaa! han såg ut som en göbbe när han cykla xD sen blev det en film idag igen!

Saw2
- tycker nog denna är bättre än första ;o men svårt att hänga med i svängarna.

och jag ska passa på att säga:
JAG ÄLSKAR NYA SPOTIFY <3
xoxo

Kommentarer
Postat av: hanna

haha härmapa med sawfimerna :D

2010-05-02 @ 21:23:46
Postat av: Milla

träffa meeeej (a' <3

2010-05-02 @ 22:35:47
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

aa fast nee hanna, jag började för typ ett halvårsen men sidan jag kolla på lades ner :(



haha träffa diiiiiig :D

2010-05-03 @ 18:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0