Dumma dumma gud.

Sitter här med en halv tekaka full i gurka och en och en halv tekaka full med skinka. Men skinkan var FÖR salt så kan inte äta det :(

blev chill idag, drog  till mimmi och fira henne i efterskott :) typ 1månad xD sen försökte jag plugga lite, tanken som räknas!
snart ska jag sova i think men först ska jag kissa, tvätta bort smink och borsta tänderna!
OCH nu luka det bacon, tack för den gud. vill ha det nu :(

hööh jag är så super övertrött och jag vill ha långhelg och ha mediakunskapsprovet och mattenationella ur min väg!
xoxo

Robert säger (23:42):
yes, ska inte du sova snart? ;O
Marion/ säger (23:42):
jo men jag vill äta upp först!
Robert säger (23:43):
äta upp vad först?
Marion/ säger (23:43):
mat?
smörgås
vill ha mer  
gud steker bacon och jag vill ha!
Marion/ säger (23:44):
MEN FÅR JAG? NEJ DET FÅR JAG INTE. FUCK VAD FÖRBANNAD JAG BLIIIIIR
Robert säger (23:44):
hahahahaha  
Marion/ säger (23:45):
inte okej

LITE SENARE

Marion/ säger (23:50):
aw  
jag är taggad på att fixa juice!
och kiisssa
Robert säger (23:50):
jag drack upp min jos nyss  
Marion/ säger (23:50):
jos   aw
Robert säger (23:50):
hahahahahah
min serveringslärare sa att man kunde skriva juice så!!
Marion/ säger (23:50):
det ser cp ut
bara så du vet
Robert säger (23:50):
han hade pratat med en svenska lärare och det stog det i ordbok eller nått
Robert säger (23:51):
är skitcoolt jue ;S
Marion/ säger (23:51):
vill inte att folk ska tro att du typ är utvecklingsstörd eller nått.
Robert säger (23:51):
ahahahahhahahahahahah xD
ofta

Kommentarer
Postat av: hanna

ahahaha söt robert :D

2010-05-14 @ 22:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0