Detta var verkligen onödigt

Engelska nationella är snart heelt avklarat! bara speaking på torsdag , känner att det kommer gå... som skit! (y)

kände att jag inte orkade vara kvar i skolan efter det så jag åkte hem istället, men jag tror det behövdes när jag kom hem fick jag världens magkramp och sov i drygt 2timmar. SKÖNT!

nu dock är jag pigg och känner på mig att sova kommer bli lite svårt. Meeeen det ska nog gå. tillslut! kan ju läsa eller nått, kommit till sida 50fakitskt! *stolt*
träffa hanna förut när jag var uppe och handla också, haha gick runt som ankor på torget hahahha. inge random :)

bläaaaö, jag vet inte vad jag ska skriva nuju :( men är iaf pepp på att sluta halv 12 imorn :D
hoppas att jag snart får ner saw filmerna, fan tar ju evigheter :(
Gogogogoodbye


stor lust till att lära mig åka en sån ni ser på bilden. hahah undrar verkligen hur det skulle gå! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0