/cut

Jag slänger mig snart ut från taket. jävlar vad tråkigt jag kan ha.
vill åka nånstans, bort från skiten och komma till nått ställe där man faktiskt har någonting att göra.
känns som man alltid sitter hemma och gör precis samma saker varje helg, får ingen variation typ.

bläalaläa.
jag tror jag är överemo för jag är trött men ändå, tycker fortfarande det jag skrev.
KULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKULKUL
brister fan ut snart i tårar........ 

här är man munter och gla'


Kommentarer
Postat av: jules

KÄNNER IGEN MIG! OMG!!!

2010-05-08 @ 23:22:53
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

OMFG!! :o:o

2010-05-09 @ 12:18:59
Postat av: Johan

SLUTA VA SÅ EMO!XD

nej inte kansta sig ut från taket, inte bra inte...

Festa eller träna eller något :D! dra till chulia och umgås :D va inte emo! snart kommer jag till hammarö och då får du komma dit och jag ska cutta dina armar och sedan få dig att bli normal igen! xD

2010-05-10 @ 19:33:32
URL: http://bandyjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0