bra start på långhelgen, not

TJOBRE
långhelg nu <3

och ja.. den börjas kalasbra! typ med att jag nästan går in i en stolpe men hinner kolla upp, tvärstannar, skrattar för mig själv, kollar på den brevid och slutar skratta och sen fortsätter gå!
nu hände det roligaste mig, jag sprang typ jättefort och slog i min fot i tröskeln så haha, jag har bara en halv nagel där nu och den kan inte sluta blöda heller. men fan, tycker det är kul ändå xD typ skrattar åt smärta (y) vilket jävla cp...

idag blir det att äta pizza! :D ehe, nu bultar min tå och jag ska gå! (rimmarN^)
men ska först berätta om att jag försov mig imorse och sen så skulle jag säga att jag vill ha magnum och sa magnus istället :( haha ingenting går som det ska idag alltså!
xoxo

btw; matteprovet sög och jag kommer få ig :D:D:D:D

telefonen ringde precis och jag fick springa till den som ett miffo med hälen i eftersom inte framfoten inte fungerar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0