YOOO!

kom hem en timme tidigare idag än väntat, jag fick happyface! :)

dagen började inte direkt bra. Vaknade 4minuter innan jag skulle dra till bussen, jag ville inte vakna.. drömde världens braiga dröm (a) men jag hann iaf med bussen för den som undrar med lite slit och släng!

idag har jag vart duktig :o tog mig en springtur förut, dock inte lång. Men blev en bit, fast ska ta det lugnt för min förkyldning är inte helt borta än! menmen.. sitter här nu iaf helt slut i armar och ben. Men känns ändå skönt. Fast sitter helt stel i nacken, tror jag behöver massage.. :o
sen så kom mina skor idag <3 näästan så dom var lite för små, men hellno.. jag orkar inte vänta mer, töjer ut dom ist (y)

nu ska jag nog gå och läsa lite, ligger lite efter känner jag!
och btw, märkte massa märken på mitt knä och arm, jag är tydligen rätt galen när jag sover xD
sov gott
xoxo!

I swear I'll never be happy again
And don't you dare say we can just be friends

JAG MÅSTE DIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0