Time to say goodnight

klockan börjar dra sig.
och måndagen är gjord.
den sög lite smått, men tur att man har underbara vänner :D
och jag måste till P&L! ett måste annars cuttar jag handlederna av mig :( men mamma tyckte det var okkkkej :D
annars blir det nog iaf arvika hoppas man väl på ? (a'

var i stan idag efter skolan åkte in med mamma,
och fick mig en typ lila tunika, en typ tröja, 2par jeans.
tacktack till mammsen :)

kuljul nu ska jag nog kolla lite mer på avatar. så sjukt bra film!
sov gott!
xoxo!

-I can live without you, but without you i'll be miserable.

Kommentarer
Postat av: hanna

och du och robert är läskiga :D

2010-03-16 @ 22:39:40
URL: http://haannanord.blogg.se/
Postat av: marion

inte alls :D

2010-03-16 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0