sova? nejtack.

Klev nyss upp ur sängen, jag kan inte sova :(
mår fortfarande illa, fan värre nu. och mitt huvud gör ont, men jag skrev inte för att klaga.

skrev faktiskt för roberts skull som det brukar va,
han tycker jag bloggar dåligt om jag bara bloggar en gång/per dag.
men jag håller med han.

sitter och drömmer tillbaka till gamla tider,
skulle göra det mesta för att komma tillbaka dit.
då allt var lätt och inga problem ingen stress.
yeah, antar att det inte bara är jag?

när man var liten och var dum och nyfiken,
så man stoppa huvet i staketet på obs! (och självklart fasta så att pappa får trä ut en.) för att kolla en liten damm när man bara kunde gått runt staketet.

gått upp jättetidigt, dragit på sig stövlar och gått ut i blöja och stå i hallonhäcken och äta.

vaknat tidigare än mamma och pappa, gått ner sätt på en porrkanal. när man var typ 2år.
mamma gick ner såg vad man kollade på, tvn hade hängt sig. och själv fattade man ingenting. mamma stod mitt i tvn som ett pucko.

ja folk, här har ni några barndomsminnen. som jag själv inte kommer ihåg, men kan dö av skratt när jag tänker på dem!
sov gott allesammans! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

marion är bäst i hela världen speciellt när hon bjuder på piggelin och päronsplitt :D

2010-03-29 @ 21:32:22
Postat av: marion

hahah, precis så man vågade fråga ju :$

2010-03-29 @ 21:53:24
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0