Söndagsmys

Tjabbatjena!
bara jag som är så extremt trött? vaknade imorse och kollade ut. vad gör det inte? SNÖAR SÅKLART. fan, det ska ju va vår nu?

igår var det ju fest, det kunde väl vart bättre :p
kollat film har jag hunnit med, new moon.. självklart grina jag så jag kunde knappt läsa texten xD haha.. efter det tänkte jag att jag skulle vara duktig och dra upp till affärn att köpa hårinpackning, kommer upp. tror ni dom har någon jävla hårinpackning eller? NEJ. blev sur och ville inte gå hem, såååå pappa fick hämta mig (a)

och nu sitter jag här och bränner filmer på skivor.
och fort går det ju verkligen inte om jag säger så.
xoxo!


I woke up today in London
As the plane was touching down
All I could think about was Monday
Maybe I’d be back around
If this keeps me away much longer
I don’t know what I will do
You've got to understand it’s a hard life,
that I’m going through

And when the night falls in around me
I don’t think I’ll make it through
Ill use your light to guide the way
Cuz all I think about is you


Kommentarer
Postat av: kajsa

bäst låt, jaja (Y):)

2010-03-22 @ 20:47:20
URL: http://kungkajsa.blogg.se/
Postat av: marion

Om den är? :D

älskar texten extremly!

2010-03-22 @ 21:56:38
Postat av: jules

NEW MOON <3

2010-03-23 @ 18:02:38
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: Marion

KÄRLEK <3

2010-03-24 @ 14:50:05
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0