Måndaag

Kajsa har precis åkt hem och själv sitter jag kvar med en bit Almondy daim.

idag har jag gått upp tidigt, åkt in till stan, shoppat; raklödder (xD), mascara och en kjol!
kajsa och jag drog till österdeje en sväng för att kolla lokal. och det verkar ju skita sig rätt rejält.. men vi fixar allt (h) (och nu tog min kaka slut :() iaf, efter det åkte vi till hallen och sov bort 20minuter i solariumen :) sen blev det myplace!

tänkte snart ta mig ett bad och sen blir det nog sängdags!
och imorn så ska jag kanske åka till Julia (: om jag kan få skjuts hem!
tänkte bara säga det.
Pussstjao!


Kommentarer
Postat av: kajsa

mycket snygg bild bruden ;)

2010-03-01 @ 22:35:26
Postat av: marion

eller hur:)

tyckte den visade hur aweseome du är i verkligheten :D

2010-03-01 @ 22:41:07
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0