lov, JATACK!

var duktig_chej och åkte till skolan idag!
kändes ändå som jag fick rätt mycket gjort.

imorn så känns dagen jämt sådäär jätteovärd men ska ta mig igenom dom också :p
dagen har bestått av plugg, eller renskrivning av frågorna och snart ska jag försöka lära mig dom och sätta mig och läsa i boken! glad att det ändå bara är 30sidor tillskillnad från typ 80 som vi haft andra gånger ;s men visst det är bara att hålla i hatten! snart är det faktiskt lov och jag längtar såååå till torsdag! :)

höhö, blev ett lite längre inlägg än vad jag faktiskt trodde det skulle bli.
se så det kan gå! eller så är jag bara översocial för jag inte vill tillbaka till samhällskunskapen!
men njaa. så blir det förr eller senare ändå, så lika bra att plugga nu.
xoxo

och btw,
skellefteå leder med 1-0
så ska det inte va!
och dom bögarna vann :(
hmm, jag är sugen på hallon.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Varför bryr du dig om Frölunda-Linköping matchen när Färjestad förlorade mot Skellefteå? :(

2010-03-30 @ 21:54:24
Postat av: Marion

åhfuck, blanda ihop namnen :(

2010-03-30 @ 22:07:34
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0