fail

Gårdagen blev väl rätt lyckad OCH misslyckad, iaf för min del.
vet inte vad jag fick för mig, ville bara försvinna helt ärligt.
iaf förlåt till alla som fick stå ut med mig!

dagen började iaf med att jag åkte till ödik vid 4, satt där inne i lokalen HELT SJÄLV i 2timmar ;o spökhuuus säger ja.. sen kom kajsabajsa, appe, roppe, joppe och micke.
jag och kajsa gjorde oss i ordning och då blev min mobil snodd ett tag och så upptäckte jag mycket fina bilder idag :) haha!

men iaf sen började allt folk strömma in och det började bra, men vet inte vad folk ska dit o göra när dom inte ens är bjudna ;o iaf sen gick jag runt och klaga och kajsa tog med mig ner så jag fick gråta ut och sova .. vaknar och springer på toan, det första jag ser är ett stort jävla hål i handfatet. festen spåra lite, och sen försvann våra pengar också. kul att det finns folk till allt!

idag var det tänkt bio också, men blev inte så ändå!
kan kanske vara skönt att va hemma också (a'
xoxo


Adam och Marion hade kisstävling också,
vem som kunde kissa på kortast tid.
snäll som jag var lät jag han vinna :D

Kommentarer
Postat av: Fesken

ojj... det låter bra xD

lite fail där.. precis, det finns folk till allt!

2010-03-04 @ 18:16:05
URL: http://bandyjohan.blogg.se/
Postat av: marion

:(

det blev skit av allting!

spya i en toalett som stod mitt i ett rum ockdå xD det var liksom bara toa och ingenting annat (y) aja, tanken som räknas antar jag ^

2010-03-04 @ 23:02:22
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0