What is living, if you're already dead?

Då sket sig hela skolavslutningsfest ju :/ skulle till adam, men det blev problem så vi kunde inte vara där :(

nu antingen åker jag till stan, eller så stannar jag hemma i deje och gör nått med lite kul folk här (: det ska nog lösa sig på något vänster!

skoldagen var värd, vi rensade ur tv-studion som var mer jobb än vad robban trodde.
dom använder oss typ som verktyg? :o men vi palla inte mer och käka ist (:
efterskolan drog jag, sabina, julia, hannah, marcus till cafe róyal för att ta oss en fika. eftersom SABINA blir 17år!

och idag kan jag relatera till låtarna under!
tack och hej, leverpastej!


Kommentarer
Postat av: jules

FINASTE BILDER ELLER? :D:D:D

2010-06-10 @ 17:40:55
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

BILDER? :D haha

2010-06-10 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0