tält, bad, grillning osv awesome!

Herregud vilken natt
allt jag ville var att sova, men hahah går det nej :D
badade första gången iår och roligast är nr alla blir tysta och tänker sova... kraa kraa.. kraa kraa.. robert: *alla bryter ihop*

hade ändå kul, även om jag är trött nu.. somnade en sväng i solen förut, men det blev monligt så gick in :)
och nu snart ska jag se my sister's keeper.

här har ni bilder från tältningen!
här är man glada :D

jag och hanna gör någonting...

robert gör en fin min (:

här blev erika fin :)

gick ut vid halv 6 och kolla läget (:

sen tyckte alla att de skulle sova... erika &
ramus... även hanna och robert!
sjävlklart kunde inte jag somna!
haha satte mig och gunga lite tills de andra vakna till liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0