Solen har hittat tillbaka!

gokväll!
dagen börjades med sängen och vakna av att buster är en jävla klant hög och river ner en ljusstake så jag skvätter och pissar nästan på mig! dumt.
sen tillbringade jag lite tid vid skurhinken och spisen.

åkte sedan upp och mötte elin i stan, smög lite på ibbe också! haha, tillbringade sen några timmar med isa som säljer jordgubbar för jag och elin inte hade mkt för oss :p
men sen gick vi till hanna och erika och satt och prata lite i lekparken! men sen blev jag trött så åkte hem istället för att bli sjuk på nytt!
börjar ju tillfriskna nu, bara lite snuvig :)

när jag kom hem gjorde jag toast.
det var typ 5000år sen
och jag brände mig på tungan :(

men iaf hoppas alla haft en mysdag för solen har hittat tillbaka!
pusstjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0