Sol, skivtjärn, bra människor!

Vaknade av hanna som ringde idag, men jag överlevde ändå klockan var ju faktiskt lite innan 12!
drog till skivan med henne, harald, rasmus och robert! jag skulle inte bada för jag är inte heeelt frisk än, men självklart så blir man ibuttad... raaasmus!

åkte hem och nu har jag inte gjort ett piss!
men ja jag vet inte ja :p hoppas det händer någonting, även om det inte kommer göra det :( buhu..
vet inte heller vad jag ska göra imorn :o får väl leta ut kläder eller nått för det verkar som jag ska med och fira jessica en stund på lördag! får se om man drar med :)

tralala ja vet inte vad jag ska skriva heller,
verkar som midsommarplanerna skiter sig helt :(




Kommentarer
Postat av: hanna

midsommar :(

2010-06-18 @ 09:37:04
Postat av: Rasmus

Butta är inget riktigt ord marion, och jag föredrar termen "hjälpa" hellre än butta. Jag hjälpte dig ju bara i vattnet eftersom du inte hade vilja nog att hoppa i själv :)

2010-06-20 @ 14:12:38
Postat av: marion

ah jo vi säger nog så rasmus.. eller inte :)

2010-06-20 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0