hejåhå

Åkte in till stan idag med elin,
gått HELA dagen känns det som. och nu sitter jag faktiskt hemma och är trött som fasen!

fick mig med än väntat, present, smycken och lite sånt ja :p haha!
nu sitter jag och väntar på att hanna ska höra av sig men hon är dryyyyg och nu så skicka hon sms, kan tydligen inte träffa henne nu!
istället blir det att ta det lugnt hemma.

wellwell, döö på allt.
jag som började må bättre men naaej så blire inte.
hejdå


Its so hard to say that I'm sorry, I'll make everything alright
All these things that I've done now what have I become
And where'd I go wrong?
I don't mean to hurt, just to put you first
I won't tell you lies
I will stand accused with my hand on my heart
Im just trying to say

Im sorry it's all that I can say
You mean so much and I'd fix all that I've done
If I could start again
I'd throw it all away to the shadows of regrets
And you would have the best of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0