deje suger anus

Det märks verkligen att man är hemma nu.
idag åkte jag iväg till julia, jag, julia och patrik mötte upp hanna och victor vid skoghall och kollade på redhouse grejen.. det blev kallt och det sög! drog hem mot julia istället och hoppa lite studsmatta, sen körde hej knekt som jag förövrigt ägde på! Sen kom faktsitk johan kul att se han igen! :D
men självklart var jag tvungen att åka hem

och nu sitter jag här som ett as, har ingenting att göra.
ingen inne heller, alla verkar göra nått förutom jag då. jag vill aldrig med se deje känns det som, man bara ruttnar bort. och vem ska man dra ut och träffa nudå liksom?

imorn måste jag ändå upp
ska till ekshärad och fira farmor.
jag är inte pepp, kommer sitta där i några timmar och inte göra ett piss medans dom sitter och pratar om någonting som jag skiter fullt i. varenda gång, men jag får väl stå ut i guess.. och ja, jag var tvungen att få ut det ur mig.

och skit på allting förutom braiga personer, vädret och att det snart är sommarlov!
hej ingen kommenterar.
någon som ens läser?

Kommentarer
Postat av: hanna = trogen läsare

hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare hanna = trogen läsare !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-05 @ 23:43:49
Postat av: Rasmus

Tja!

2010-06-06 @ 01:41:08
Postat av: Robert

Jag läser ;O

2010-06-06 @ 02:10:54
Postat av: marion

hanna då <3



ni är duktiga pöjker ni :)

2010-06-06 @ 11:23:55
Postat av: jules

JAG LÄSER!

du är bäst marion :D <3

2010-06-06 @ 16:44:32
URL: http://julesblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0