better moooood?

Satt och tänkte på att ja.. min blogg inte är så munter.
borde den vara det kanske? jag är iaf på bättringsvägen nu!
men jag saknar mina flickor faktsikt!
och ja kanske endel grabbar också! ;u

mamma kom just upp och berättade att larry och karen kommer hit 28juli, det kan väl bli kul.. i guess. OLDIES IN THA HOUSE! dan kommer inte med :( blä. nej sluta upp med deppigheten!
jamye gifter sig 24juli, hörde att jag fyller år då! men sak samma, den 24 suger vilket fall som helst.

sitter och försöka lära mig your call - seconhand serenade
mycket roligare att spela det på "trubadur" sätt.. även om man ska plinga och skit i den, men det går väl framåt antar ja.
nej nu ska jag nog skita helt fullständigt i bloggen,
orka blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0