fullpackad dag!

åkte till stan idag!
tror ni inte bussen läckte disel så jag fick gå in till stan från sundsta, men tur så mötte pontus mig! sen så skulle jag cirkulera och leta efter en present som jag inte fick tag på!
åkte till burger king och mötte upp julia och patrik :) drog vidare till sundstatjärn där tjärnivalen var.. hittade lite folk här och där :p

det började regna och vi bestämde oss för att åka hem!
jag började gå mot huset och såg en bil som såg lite läskig ut, trodde han fördöljde mig! speciellt sen när bilen stod utanför huset och en man kom mot dörren. visade sig vara en kille som ville sälja typ larm :p

och ust nu har jessica försökt lära mig några övningar på en såndär pilatesboll.
jag flög runt som en istället och åkte in i skåp, stolar och allt vad köket har att erbjuda!
men iaf, tack för en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: hanna

ovärt att ni åkte det regnade typ bara 10 minuter mindre än duggregn :( saknade dig ju ;(

2010-06-07 @ 23:55:01
Postat av: marion

haha aw <3

2010-06-08 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0