Never thought that I'd hear the last words you would say.

Sitter nu med Varm obóy och kladdkaka!
och märkte precis den nya designen här på blogg.se..... usch varför ska alla hemsidor alltid hålla på att krångla?

samhällen gick rätt bra idag tror jag, underligt nog.
mötte även upp elin på stan idag köpte oss en varsin kjol som vi förmodligen ska ha imorn!
måste bara hitta nått svart ^^ höhö!

trött är jag nu, jag ska lägga mig dirr efter att mitt hår har blivit lite torrare för om jag lägger mig med blött hår så ser jag ut som: Hej, jag är en igelkott. imorn! MINDRE KUL KANSKE. och där fick jag i caps men jag orkade inte skriva om det och det som ja skrev istället var ju verkligen mycket värdare!
imorn kommer kanske Johan till skolan också! (y'

nu ska jag faktiskt hålla käften och göra nått annat.
puss!

Now the damage has been done. And this machine has begun on a path of destruction. We need the medicine to reverse what's been done. Before this disease has destroyed everything we know. EVERYTHING WE KNOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0