trött?

Hejsan hoppsan alla glada!
idag är jag massatrött, och sluta vid 5.
jag tycker inte heller om min bildlärare, han är jobbig..
Sabina var i skolan idag, haha skulle till monki, men nej då skulle hon spela in en grej istället ;p hahaha.
jag, milla och maria tejpade idag fast en "timeelev" som råkade visa sig vad Hannah (mediaelev) men ups, kanske lite det som var meningen ;) förlåt hannah (a)

jo, nu har jag typ nysss käkat så mätt och belåten.
och nu skriker duschen på mig också, drar mig dit snarsnart!
imorn blir det kanske stan, kanske systeryster också.
spenderar väl kanske natten där också!
iaf, Julia tvingar sig själv till ksolan imorn, tack för det <3
donken blir? (a)(a)(a)
haha och nu är jag på väg att bli övertrött så kilar innan jag gör så ni får mitt syndrom xD
Pussss!


Kommentarer
Postat av: milla

hahah det där var kul att läsa. du överanvänder ordet "kanske" lite grann ;)

2010-01-12 @ 20:52:57
Postat av: marion

haha, kanske är grejen milla ;)

häng med i svängarna, för nu "vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram" :D

2010-01-12 @ 22:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0