Sjukling

Den som tar min förkyldning nu är underbar!
jag vill verkligen inte vara sjuk :( aja, tur att det är helg iaf.
även om jag har massa jobb att göra :o

skolan idag sög, höhö.
tog mig en fika på stan en snabbis med julia efter skolan.
tvungen att hitta ett par skor också, men tror ni det fanns några eller?
NEJ! trösshoppa en längre grej, linne och en tshirt.
det gick rätt fort, men herregud direkt när jag sätter mig gungar hela jag.
jävlar va jag klagar /whine (skrev det nu milla, glad? :D)

tss, nu ska jag ner en sväng, annars blir nog sängen rätt lockande i bra tid ikväll!
puss!




-Just another day, another time but not another life.
Please promise me I'll get the chance another day.

Kommentarer
Postat av: milla

Japp, nu är jag glad :D

2010-01-15 @ 20:06:09
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

haha, så bra då ;D

2010-01-15 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0