Since you been gone

MARION ÄR GLAAAD, jag har precis fått hem A day to remember <3
rensade just min ipod, eller okej jag tog bort alla låtar och drog tillbaka det som jag ville ha :D duktig_chej!

nu ska jag snart kila ner och kolla på handboll också!
sabina var kul idag också, det slutade med att:
Julia, Milla, Jag & Hannah spelade in henne. haha, MAMMAAAAAAA!
aja, internt ^^
och nujävlar blinkar det i msn rutorna så jag tror jag ska svara så dom inte får vänta för länge.

men iaf, nathalie idag cykla och mötte henne... haha, cykelkondisen har jag ju inte kvar kan jag lova med iaf... vi laga makaroner och bacon, det sprätte överallt och nathalie våga knappt stå kvar.... tönt xD nejdå, förlåt (a) hon färgade faktsikt mitt hår så ska va snäll :D och sen satt vi och kolla tatueringar.. hon sparade en del!

PUSS!


My memory of you is fading away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0