School Sucks!

Sitter nu i skolan och Milla klaga på att jag inte hade uppdaterat på länge,
okej kanske lite sant.  Men har inte så mycket att berätta!
skolan nu, både julia och sabina är sjuka och våran lärare är tråk så vi får inte sluta tidigare! :(
/cut /cut
Milla är iaf i skolan, tack för det!
funderingar på att stanna i stan efter skolan, men jag tror inte jag orkar vänta i typ tre timmar på syss.
så jag tror jag drar hem och sover istället!
sen så ska jag väl snart beställa soltid och klipptid, köpa hårfärg för min utväxt.
blir nog brun ett tag till, men annars säkert samma färg!
även vet inte om jag vågar klippa av mig håret riktigt än...
pusstja!

Kommentarer
Postat av: Fesk Johan

Haha det där med att er lärare e tråkig när han inte låter er gå tidigare xD

Vi blir överlyckliga om våra lärare skulle låta oss gå tidigare någon gång. xD

Det händer inte ofta vill jag lova! vi går typ för länge xD

2010-01-11 @ 22:32:31
Postat av: Anonym

grabben gillar "xD" ser man

2010-01-11 @ 22:48:30
Postat av: jules

jävla xD-överdos

haha

jag är fortfarande jättesjuk

tvingar mig till skolan imorgon

mcdonalds på håltimmen? 8D

skulle skriva något mer viktigt.. ehööööö

känns som jag skrev ett helt blogginlägg på dina kommentarer.

hmm..

ska fortsätta skriva pga att jag är uttråkad.

dör typ snart

ge mig tabletter mot sjukdommar

blääääääääääääääääääää

OJ VILKET LIV JAG HAR

döööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö

majion <3

2010-01-12 @ 17:31:12
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

haha, men johan... gåd u media? nej det gör du inte ;p så då är det oslappt om vi inte får sluta tidigare, men vi fick skula tre (nöjdgubbe) :D



BRA JULIA,

BRING MED THE MONEY!

jag har försökt tvinga med milla dit, men det har inte gått så super bra sörrubörru! xD

hahaha, och bara för det var en rolig kommentar, och en av de längsta!

och nu skriver jag ett helt kommentargrejsimojs till dig också... haha, JAG HAR INGET LIV!

ddööööööööööööööööö

tOOlia <3

2010-01-12 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0