Onödig skit

Tjo!
tänkte väl att jag skulle skriva en rad här innan jag drar mig till sängs.
jag börjar bli sjuk, sitter här tät i nästan, rethosta och huvudvärk.
känns som det inte kommer bli bättre utan att det kommer smyga sig fram och bli värre -.-

joja, öhm...
jag har verkligen ingenting att skriva. skolan idag var tråkig och dryg!
fick mig luft lite då och då, alltså fick fram ett par ord.
heej fisk, vem har tagit min eyeliner?! jag måste ju ha den :(:(
måste bara säga, såfort jag kommer höra apotek så kommer jag skratta xD

och jag kom på nu massa grejer jag måste göra i helgen! :o
jobba arslet av mig, vilket inte kommer bli kul. inte alls...
nu ska jag sova för jag tror knappast nån läser :D
Puss!!


Klassfest snart?! :D


Kommentarer
Postat av: jules

HAHAHA, min mamma är great! (y)

KLASSFEST <3

2010-01-14 @ 23:26:48
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

haha, ohyeah!

snart alltså, hoppas alex komemr hem snart ;D

2010-01-15 @ 20:55:04
Postat av: Johan

Fan sånnt har aldirg vi haft :(

Btw vem e bruden där bak?;)

2010-01-15 @ 21:25:05
Postat av: marion

haha, för ni inte går media :D

där bak? elinor eller julia? ;D

2010-01-15 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0