kuljul

┌  jules säger (20:39):
vill dö typ
jag kommer dö på redovisningen
hatar att snacka inför klassen
döda mig snälla
åååååh
skit
vill hoppa av
äkelmedia
bläääääääääääääääää

här är man positiv! :D
jag är glad att jag inte går natur ja, så...
och jag vet att julia älskar media också :D

höhö, nu är jag klar med bildanalysen.. anders kommer slå ihjäl mig för det var typ bara på tre rader. är också klar med ergonomin, skrev lika lite där. tur att datakunskapen är slut nu iaf <3 och snart bilden också! då kanske det kan bli bra schema för en gångs skull?
och imorn är det typ nått go green så jag har ingen bild! :D och jag får VARM OBOY, överlyckig människa xD
puss!

Kommentarer
Postat av: jules

MEN MEDIA SUGER NU

JÄVLA FITTLÄRARE SOM TVINGAR OSS ATT HA REDOVSINING INFÖR HELKLASS.

FITTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAG ÄR INTE ÄNS KLAR MED REDOVISNINGSGREJEN EFTERSOM JAG INTE HAR BOKEN HEMMA.

HUR KUL ÄRDET?

fitTaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-01-17 @ 20:47:25
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: milla

ojojoj så positivt det var här

2010-01-17 @ 21:27:08
URL: http://heejmilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0