I'll keep you safe here with me

Rätt bra kväll igår faktiskt, så himla skönt att kunna släppa all skit som jag har över mig.
Ja, jag lyckas rätt bra också men det var kul ändå :p lite ångest är okej!
drog hem och sov hos Erika också, jag låg på golvet och ibbe snodde soffan och så låg vi och pratade till halv 4, så jag är rätt trött nu för var uppe innan 10 :|
nu sitter jag hemma med min korta lugg som blev failad igår ;p och luktar mys!

nej nu har jag inte mycket mer att skriva,
men ah puss på er :D

btw, glass skulle sitta fint för nu börjar mitt huvud dra igång!

Have faith in me, cause there are things that I've seen I don't believe.
So cling to what you know and never let go.
You should know things aren't always what they seem.

Kommentarer
Postat av: jules

ADTR <3

2010-01-30 @ 20:02:05
URL: http://julesblues.blogg.se/
Postat av: marion

kärlek <3

2010-01-30 @ 20:06:46
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0