I have my moments!

Hej!
jag är trött
jag ska dygna
jag funderar på....
hur det ska gå.

hahah, jag kom på värsta badass idéen!
jag ska duscha så jag blir pigg.
om jag nu kan duscha eftersom våran värmepump krångar,
för då kanske jag tar allt varmvatten, och huset kommer vara som iiis!
precis som det är ute, frös fast i backen gjorde jag.
fast okej, jag överdrev lite :$

hmm, nu vart det nån som nös också,
PROOOOOSIT! (tacktack)
vart med massafolk idag, var hos Jonathan (stackaren med brutet ben) han åkte runt där i rullstol och hoppa på sina kryckor, det kan inte vara lätt.
nej nu ska jag nog duscha,
tjasven!


Kommentarer
Postat av: milla

Du lever fortfarande på det Julia sa den 13e december förra året <3

2010-01-06 @ 00:41:55
Postat av: marion

haha, klart jag gör...

bättre sent än aldrig, eller passar det in där? :D

2010-01-06 @ 04:16:27
Postat av: Johan

Hahaha xD

2010-01-11 @ 22:30:33
Postat av: Anonym

jag kan va smart sörru :D

2010-01-12 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0