höhö

Skolan var det idag,
jag antog igår att antingen skulle jag vara jättetrött eller jättepigg imorse,
men jag var precis som jag brukar vara. Trött.
vilket j ag är nu med, funderar på att dra mig till sängs i tid idag ändå, för inatt får jag ju ändå sällskap.
vad skulle syss göra utan mig? :D

jo har mycket att inhandla också. okej, kanske lite sugen på grejjer också! men det här inte dit!

Kläder: peak tröja, jeans, "skor", tshirtar, underkläder och linnen!
Smink: Fondation, puder, mascara, eyeliner.
Övrigt: Othbox, piercing ring och sen säkert nått massa mer onödigt.

och nu måste jag fasen ha ny design också..
och ja nu ska jag faktiskt gå och äta nått,
har varit hungrig ständigt idag!
tjosvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0