Go Green & besviken marion.

Dagen idag var inte heelt ovärd.
klippte våran fina MEDIAvsTIME film, marion goes pokerface! haha
sen var det Go Green grejs, det var ovärt. jag typ sov och lyssna i aulan, sen typ tipspromenaden gjorde vi inte kryssa bara i nått och tog oboy, den var typ ekologisk och smaka skit! blev lite besviken, hade sett fram emot det hela dan :p haha, jo jag glömde.... jag trilla.... NÄSTAN! haha, NÄSTAN två hela gånger mitt på vägen inne i centrum!

sen så fick jag turen att få den kände Pelle Bull brevid mig i bussen påvägen hem, ni är lite avundsjuka? vavava?
snart eller senare ikväll ska väl jag och nathalie kankse iväg också sola, gött att slappna av lite!
och jag behöver inte plugga på prov idag heller eftersom att alla andra ville ha det nästa vecka istället då vi har samhällskunskap skit. kuljul....
nu ska jag väl försöka hitta på nått tills senare.
Pusstja! :)

Kommentarer
Postat av: Fesken

Tjena du!



Haha du den filmen när den e klar måste du skicka den till mig!?:)

Den berömda oboyen! xD



Vem e den där Pelle Bull? låter som en sköning? xD

2010-01-19 @ 20:32:53
Postat av: Fesken

Tjena du!



Haha du den filmen när den e klar måste du skicka den till mig!?:)

Den berömda oboyen! xD



Vem e den där Pelle Bull? låter som en sköning? xD

2010-01-19 @ 20:33:59
Postat av: Fesken

Haha det blev dubbelt.. lurigt :S

2010-01-19 @ 20:35:27
Postat av: Fesken

Haha det blev dubbelt.. lurigt :S

2010-01-19 @ 20:36:21
Postat av: Fesken

haha igen xD

2010-01-19 @ 20:38:14
Postat av: marion

hahaha, johan spamar :D

filmen kan jag nog fixa så du får ja... men då får du inte checka ;p och oboyen, säger bara det. du missa en livsupplevelse! xD



den där Pelle Bull är känd för att dregla osv, för den delen körde han över mig med en barnvagn första dagen på dagis. tror jag vart lite rädd för han hela mitt liv :( /cut!

2010-01-19 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0