Foto på Orrholmen!

Sitter här nu och har ont i huvet och är trött.
skolan idag har ändå varit helt okej, jag drog med marcus och sabina till orrholmen för att de skulle fota lite medans milla och julia drog till nobel.
iaf, det blev fina kort (y'
speciellt hoppande kort på mig och marcus, hej juckande xD
bilderna får ni i slutet. annars finns dom på facebook, några iaf!
och jag kanske köper marcus kamera också, snart... väntat i ett halvår nu på en kamera, kanske dags nu? -.-

aja, imorn är det hård dag och jag ska försöka komma i säng i tid!
ska leta fram lite smågrejs, för nu har någon tagit mitt smink.
massa som är borta :o det spökar fan här.
sak samma, idag har jag inte gått in i ett bord! backa in i en snöhög istället... *suck*
så mig!
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0