Fiskmås

Chacha bloggen!
inatt vaknade jag av att jag skrek typ, skvatt som en apa när jag vände mig halvsovandes om och ser en hund 5cm ifrån mitt ansikte. jävla hund. skrek så jag dog och fick en sån shock att jag låg och nöböla i en 20min. inte kul.

åkte hem från sista lektionen idag, så himla ovärd tyckte jag den var så åkte som sagt hem och pluggade istället!
och nu är jag på sånt pissigt humör, en del personer borde verkligen lära sig att tänka efter vad dom skriver och inte ångra det i efterhand :s så pissigt gjort!
iaf, marion är pepp på fest på fredag. hoppas på en mycket bra dag! :)
nu måste jag leta fram sidorna som jag ska läsa eftersom mamma råka elda upp det pappret som de stog på. -.- 
tack mamma!

Pussss.

Kommentarer
Postat av: milla

hahaha irl garv. puss på din mamma!

2010-01-27 @ 21:46:34
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: Fesken

hahaha kul med hunden!xD

2010-01-27 @ 22:55:01
Postat av: Marion

hahaha, det var ingenting av det där som var det minsta roliga! :D

2010-01-28 @ 13:24:27
Postat av: Rasmus

Tur att man läser lite då och då, jag garvade som fan när jag läste om hunden :D

2010-01-28 @ 22:27:16
Postat av: marion

meen rasmus,

det var inte kul :(

2010-01-30 @ 12:32:09
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0