fesk

Så var det lördag igen, och jag sitter hemma med massa klär och fryser arslet av mig.
dags att bli sommar nu snart kanske? :D

nej ska snart börja platta håret, åker iväg till Mickepicke ikväll.. tar en panodil mot min huvudvärk och förkylding och håller tummarna för att det kommer hjälpa!
städat bort alla kläder jag hade på golvet/fotöljen/sängen idag också, cheez förändring? hela mitt rum kom fram :D
det var ett tag sen jag såg det, ska kanske försöka hålla det så (tänker jag varje gång - funkar inte) inte bara jag som tänker så? xD

hmm, lyssnar också igenom min "awesome" lista, ett tag sen men den är rätt awesome som namnet ;)
nej nu ska jag känna på mitt hår om det har torkat och dra fram plattången!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0