DildonSven

Hahaha, klockan är halv sju.
jag dygnar, sitter på msn med Micke och Robin nu, haha...
det går så fint så fint, micke sitter säkert och kollar porrfilm och letar dildos, robin sitter och försöker förstå det han skriver om han orkar, och jag sitter här och diggar musiken. alltså sjuk natt någonsin!

Micke vill visa er rika personer tips på en golden dildo

det kanske inte syns med en golden "INEZ" för bara: 69000:-
hahahahaha, jag är så övertrött.
och nu så dissar micke och robin mig, vad ska jag göra nu liksom? :(:( /cut
aja, gonatt eller godmorgon.
tjarå!

ps; här är länken:
http://en.lelo.com/index.php?collectionName=luxe&groupName=INEZ

Kommentarer
Postat av: Rasmus

http://www.youtube.com/watch?v=G_LtQF8VMDg det är en låt för dig marion

2010-01-06 @ 22:02:06
Postat av: marion

haha, okej...

du var tvungen att tipsa mig om en låt för jag tipsade dig om dildon som tydligen fungera riktigit bra? :D

2010-01-07 @ 17:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0