Bra avslutning

Sista timmarna av veckan spenderades med Hanna, Rasmus, Robert och Martin.
det var nice och vi kollade på en dålig film, Stranger......SSSSSS. hahaha, hanna och jag är ju bara för smarta ;)
skulle också iväg och hämta grejer hos adam, men den planen gick ju som den gick (n)
blir nog kanske imorn istälet, och jag och hanna bestämde oss idag för att börja på typ någonting som jag glömt bort nu (y) haha, marion är tröt och pratar med sig själv.

nej jag sover nere inatt och så för rivit min vägg där uppeä nnu mer och ja kände inte för att sova bland gips :) hihi, smart!
och jag har inga pengar på min mobil :(:( får sen tror ja (a)
gonatt!


Kommentarer
Postat av: milla

haha roligaste blogginlägget hittills marion xD

2010-01-31 @ 23:39:31
URL: http://heejmilla.blogg.se/
Postat av: marion

haha, ingen aning om varför men jag var lite borta nu när ja läste det idag :D

2010-02-01 @ 07:36:52
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0