Äggkrasch

Kom nyss hem från Erika,
gav mor och far en order om att dom borde kunna åka upp och köpa choklad åt mig, sen hämta mig hos erika.
snällsnällt (:

jag och erika var så normala också måste jag medge!
även om vi mest satt och prata,
men vi gjorde iaf om en låt lite smått.
den får ni här:
(kom ihåg ni hörde den här först)

Mm äggsmet, Yeah äggsmet
Mm äggsmet, Yeah äggsmet
Mm äggsmet, Yeah äggsmet

chickchickchick
tss!

en dag på torget lilla Erika gick,
baxa några ägg och gömde sig kvickt.
då kom poliserna och Erika sprang,
men poliserna sprang mycket snabbare än hon.
Detta ställde till med problem,
särskilt för Erika och för hennes ägg blev smet.

Mm äggsmet, Yeah äggsmet
Mm äggsmet, Yeah äggsmet
Mm äggsmet, Yeah äggsmet

där har ni den fina texten, ni kan ju tänka er med lite melodi och så va, va? ;)
nej nu ska jag inte underhålla er meer.
så, pusssvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0