1 Januari

Nu är jag så sjukt trött,
var bra kväll igår och det löste sig med plats och grejs!
hade väl gärna varit i Deje ändå, haha Julia skulle nog slå mig om jag sa så en gång till :$
men det var bra ändå som sagt, fick mig mycket samtal under natten också :D
okej, jag kanske ringde också men det hör inte dit ;)
hoppas alla hade det awesome iaf!

funderar på om jag lägga mig en stund, eller för natten.
för inatt känner jag inte för  att va uppe halva natten som jag brukar lyckas rätt bra med!
hmm, ska försöka orka lägga upp alla bilder och alla videos också :p nice!

aja, marion ska gå nu.
och marion är glad.
och marion pratar om sig själv i tredje person.
då måste marion vara normal.
puss!

btw, lägger in lite så man kan skratta sig till pigghet eller nått.
nu skulle "i go that way, no i go that way, I'm a fucking horse" bilden vara perfekt.
och nu undrar ni vad jag sitter och pratar om, kan inte svara på det själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0