(y'

haha, jag sitter här jag och snuvar.
ska till skolan imorn ändå, men kanske hoppar över bilden för den är ändå väldigt onödig tycker jag och om jag inte mår bra så är det ju helt perfekt!;)

sitter också och lyssnar på mumin låtar, haha..
och pontus har 57 muminfilmer fick jag just reda på, haha jag dog.


lite kuljul tycker jag och jag börjar ungefär bli (---------------------) så övertrött!

sen så var jag tydligen smart också,
typ dagens skräll!

nu ska jag nog sova snart eller nått :)
pusshej!

BTW,
MUMIN SPRIDS SOM SVININFLUENSAN!


Kommentarer
Postat av: Poooooontus

Mumin is the shiiet!

2010-02-09 @ 18:34:26
Postat av: marion

haha, det lär ju du tycka iaf... 57filmer (y'

2010-02-09 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0