siick


Sitter hemma nu och nyser.
först försov jag mig, och sen kom huvudvärken smygandes och nu tror jag att jag har feber. Hatar detta jävla vädret, hört att det ska bli kyligare och mer snö så jag chansar på att jag inte kommer bli frisk under veckan iaf. ååh suck...

hahah, jo dagens roligaste imorse var jag tät i näsan så när jag andades in lät jag som en hackspätt som hacka xD tyckte det verkligen var skitkul. min humor är bäst :)
hoppas iaf på skolan imorn, ska ha hem lite grejer och så!
sen ska jag nog kila på stan innan jag åker hem.


If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
and just forget the world
?

Kommentarer
Postat av: Milla

du ska nog inte gå på stan om du är så sjuk .. :p

2010-02-23 @ 15:35:09
Postat av: marion

höhö -.-

får se hur jag mår imorn!

2010-02-23 @ 19:30:27
URL: http://marionx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0