Tillägnar detta blogginlägg till Robert Grane!

Robert tyckte att min blogg inte var värd mig längre, för att jag aldrig bloggade..
så han ska väl få som han vill! :D

hmm dagen har varit rätt ovärd, det vet jag att robert talle tycker också så därför inget bloggande och så sitter jag här och skriver ändå.
tänker gör jag också, lyssnar på en sån låt! ;o börjar bli lite jobbigt, men jag har typ tvångsgrej att lyssna på det -.-

börjar blir lite småtrött och så, menmen.
hostar gör jag också kan jag lova, men det gör massaont i magen då :( hatar träningsvärk ibland ;< pain in the ass! fast nu ska man inte klaga.
Jag har faktiskt målat en del av rummet idag, så tar jag resten imorn :)

gosh,
nu ska jag kila!
puusss


Kommentarer
Postat av: Robert

Juste!

2010-02-28 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0