Ny design?

Vill göra om min bloggdesign lite, till typ svart, lila, vit, grå! (:
iaf, kom nyss ut från duschen. idag käka jag apelsin när jag duscha, det var rätt kul. förutom att jag fick såndär saft rätt i ögat och jag lovar, det kändes!

jag måste iaf borsta håret nu innan min lugg står åt alla håll.
imorn har jag sovmorgon <3 kärlek på det.
en heel timme extra i sängen är helt guld! hihi

jag vet inte vad jag ska skriva menmen, ska ta och kila nu iaf.
hoppas på en bra dag imorn och även en bra helg.
för på söndag är det ju trotts allt:
Alla hjärnas dag <3

Pöss!

något sånt här vill jag ha (:


Kommentarer
Postat av: Poontus

Den designen va snygg :O :D

2010-02-12 @ 22:25:26
Postat av: marion

höhö, tack :D

2010-02-13 @ 00:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0